Új CRM a HOPI-nál
2019 utolsó hónapjaiban elkezdtünk egy számunkra új ügyfélkapcsolat-kezelési rendszert használni. Számos lehetőség közül, egy több hónapos kiválasztási folyamat végén a MiniCRM-re esett a választásunk. A rendszert egyidőben vezettük be nem csak a magyar de a cseh, a szlovák, a lengyel és a román HOPI-nál is. Első körben a nemzetközi szállítmányozással kapcsolatos megkeresések, tenderek kezelésére és meglévő valamit leendő ügyfeleink professzionális értékesítési adminisztrációját segítendő implementáltuk a rendszert. Választásunk a többnyelvűségen, a piacon egyedüllálló ár-érték arányon túl azért is esett a MiniCMR-re, mert nagyfokú személyre szabhatóságával biztosítani tudja a nekünk leginkább fontos részletek naprakész adminisztrációját. Meggyőződésünk, hogy ezen fejlesztéssel a HOPI nemzetközi szállítmányozási termékcsoporttal kapcsolatos értékesítési tevékenysége és ügyfélszolgálati teljesítménye is látható mértékben fog javulni, számos új lehetőséget nyitva.